FAQ

Rejestracja:

 

Czy muszę podawać wszystkie dane podczas rejestracji?

Dane, które są wymagane oznaczone są czerwoną gwiazdką. Podać należy więc login, imię i nazwisko, adres e-mail i hasło. Reszta danych nie jest obowiązkowa.

 

Czy mogę założyć profil jako osoba prywatna i jako firma?

Tak, można mieć dwa profile. Należy wtedy użyć innego adresu e-mail podczas rejestracji.

 

Nie przyszedł do mnie link aktywacyjny. Co powinienem zrobić?

Jeżeli link aktywacyjny nie dotarł należy to zgłosić na nasz adres e-mail. Postaramy się wtedy dokonać ręcznej aktywacji konta.


Logowanie:


Nie pamiętam hasła ani adresu e-mail na jaki się zarejestrowałem. Co powinienem zrobić?

Należy to zgłosić na nasz adres e-mail. Postaramy się wtedy ustawić nowe, tymczasowe hasło dla Państwa profilu.


Dodawanie:


Czy dodawanie ofert jest darmowe?

Tak, za dodanie oferty nie pobieramy opłat. Jedynie oferty specjalne są płatne.

 

Co zrobić aby moja oferta była wyróżniona i pojawiała się na samej górze wyników wyszukiwania?

Należy dodać swój produkt lub usługę jako oferta specjalna. Oferta specjalna jest płatna. Dzięki temu promowana jest nie tylko na liście wyszukiwania, ale także na stronie głównej serwisu.


Oferty:


Czemu moja oferta specjalna nie wyświetla się na stronie głównej, kiedy ją otwieram?

Oferty specjalne wyświetlają się losowo. Może więc być tak, że oferta w danym momencie się nie wyświetla.

 

Czy muszę być zalogowany aby skontaktować się zosobą wystawiającą ofertę?

Tak, trzeba być zarejestrowanym i zalogowanym aby móc skontaktować się z innymi użytkownikami, bądź też zobaczyć ich profil.

 

Co zrobić jeżeli zauważyłem, że oferta jest sprzeczna z regulaminem lub podejrzewam, że jest próbą oszustwa?

Takie sytuacje prosimy niezwłocznie zgłaszać. Każda strona produktu czy usługi ma na dole przycisk "Zgłoś do moderacji".


Profil:


Chciałbym usunąć swoje konto, ale nie widzę takiej opcji. Co zrobić w tej sytuacji?

W przypadku podjęcia decyzji o usunięciu konta prosimy o kontakt mailowy z adresu na jaki dokonywana była rejestracja. Konto zostanie usunięte po wcześniejszej weryfikacji zgłoszenia.


Newsletter:


Czy podany przeze mnie adres mailowy wykorzystywany będzie tylko do wysyłek serwisu Gratiser?

Tak, adresy gromadzimy tylko i wyłącznie w tym celu.

Chciałbym wypisać się z newslettera. Co mam zrobić?

W tej chwili aby wypisać się z newslettera należy zgłosić to poprzez formularz kontaktowy lub też postępować zgodnie z tym co znajduje się w stopce wysyłanych przez nas newsletterów.